İnovasyon

İşletmelerin yenilikçi faaliyetlerde bulunma amaçları arasında öncelikli amaçlardan biri, ürün kalitesini iyileştirmektir.

Pastacılık sektörünün gelişimine katkıda bulunan Krater, yeni ürünlerle portfoyünü genişletiyor. Pasta ustalarının yıllardır tanıdığı ve beğenerek kullandığı “Krater” pastacılık ürünleri, pastacılık sektörünün istek ve ihtiyaçlarını maksimum kalitede karşılamayı ilke edinen markası ile sürekli yeni ürünler geliştiriyor. Geçtiğimiz yıl lansmanını yaptığımız Klassos ürünleri jenerik marka olma yolunda ilerliyor. Tüm bu yeni ürünlerin lansmanından önce tabii ki çok detaylı süreçler oluyor. Bizim Krater olarak pastacılık sektöründe yeni bir ürünü pazara sunarken dikkat ettiğimiz hususlar disiplinler arası işbirliği gerektiren ve takım çalışmasına dayanan karmaşık bir etkinliktir. Ürün geliştirmede Krater içindeki her bölümün rolü önemli olmakla birlikte temel rolleri özetlemek istersek; Pazarlama departmanı piyasadaki fırsatları, pastacılık sektöründeki müşteri segmentlerini ve ihtiyaçlarını belirler; daha sonra Yeni Ürün Geliştirme departmanımız ihtiyaçları karşılayacak ürünün fiziksel formunu belirlemek, endüstriyel ve teknik tasarımı yapmakla sorumludur; en son aşamada ise Üretim ve Tedarik Zinciri bölümlerimin yeni ürünün üretim süreçlerini tasarlayıp yönetir. Tüm bu aşamalar için gerekli olan süreç ise 1 yıldır.
Biz 2013 yılında da portföyümüze katacağımız yeni Krater pastacılık ürünleri ile pastacı ustalarımızın üretim kalitesini ve çeşitliliğini daha da artıracak, pastanelerimizin karlılığını da yükseltmede katkıda bulunacağız.

leri ile pastacı ustalarımızın üretim kalitesini ve çeşitliliğini daha da artıracak, pastanelerimizin karlılığını da yükseltmede katkıda bulunacağız.